Dobro leto poslovanja je za najino kozmetično avanturo pod imenom Nelipot. Pestrosti, ki jo je leto prineslo s seboj, je težko opisati, ampak, da si boste lahko malo bolje predstavljali, bi vam želela predstaviti najine nove najboljše prijateljice, ki sva jih dobila v zadnjem letu in to so – ovce.

Seveda si nisva omislila kmetije na vrtu. Vsakdo, ki ima kdaj težave s spanjem, je že slišal za dobro znano priporočilo: “Samo štej ovce od 100 nazaj, globoko dihaj in sigurno boš lahko zaspal/a.“ Stvar je delovala sicer le kak dober teden, nato pa so najine nočne prijateljice začele dobivati osebnosti.

Mankica, čudovita, mlada ovca, je nadebudna finančnica, na 100. mestu. Vsak večer je začela z vprašanji kot: “So računi plačani? So računi izdani? Sta poklicala računovodkinjo glede tistega…?“. Brrr, Mankica zna biti kar vztrajna in kmalu spoznaš, da z njeno pomočjo res ne bova zaspala. Zato sva se obrnila k Ivanki, na 99. mestu. Vsekakor najbolj posebna, s črnimi tačkami in veliko črno liso na prsih – se vidi, da dela v marketingu. Ivanka vsak večer pridno poizveduje, kako napredujeva z izdajo novega produkta, sva se že slišala s fotografom ter če je gradivo za družbena omrežja za naslednji mesec pripravljeno. Tudi ona zna kaj hitro zasitnariti, zato nadaljujeva h kolegici v črnem, na 98. mestu, poimenovala sva jo Blaženka. Ona ni tipična črna ovca, pač pa pravi sladkorček, ki naju zaslišuje, kako so zadovoljne najine stranke – so vse dobile odgovor, sva poklicala tisto gospo nazaj in kje se je izgubil tisti tester. Z Blaženko imamo najprijetnejše pogovore, ker ve, da so najine stranke najboljše ter razumevajoče in tu ni pritiskov. Pogosto se z njo zaklepetava, kar pa kdaj užalosti Cvetko, ovco številka 97, a o njej kdaj drugič. Cvetka je namreč prava humoristka in naju prijazno opominja na najbolj hudomušne prigode (teh je vsaj še za eno pisarijo v podobni dolžini).

Če povzameva – super leto, ki pa je prineslo kar nekaj neprespanih noči. Vsekakor pa prve tri ovce nočnega odštevanja po najinem mnenju kažejo tudi na tri najpomembnejša področja prvega leta, kjer so bili nauki največji – doseganje zadovoljstva strank, pomembnost kontinuitete marketinga ter vzdržnost financ. Brez enega od teh, ni nobenega.

Fotografija: @spela_strubelj_grcar (IG)

Komentiraj

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.