Trgovina Zlata ptička v centru Kamnika ima v Nelipot zgodbi posebno mesto, saj je bilo to prvo pravo pravcato prodajno mesto Nelipot dezodorantnih krem. Njena lastnica, ki je tudi glavni kreativni motor, je srčna, vedno nasmejana in pozitivna Polona Štolfa. Če bi lahko to njeno energijo pretvorili v malo flaško, bi bila le-ta sigurno prodajni hit!
1. Polona, Nelipotova prva prodajna polica je imela mesto v tvoji trgovini. Od takrat je zrasla tako Zlata prička, kot tudi Nelipot. Za začetek me tako zanima, kako ti vidiš Nelipot, ki jo poznaš od vseh njenih začetkov?
Po resnici povedano, vsakomur, ki ima dve minuti časa rada povem, da smo bili vajina prva trgovina; kako si vstopila v našo Zlato ptičko s tako lepim produktom, ki je bil povrhu še učinkovit. Seveda sem takoj videla Nelipot mesto v naši trgovini, predvsem zato, ker radi podpremo nekaj kar drugi nimajo; nekaj, kar je butično, ročno narejeno in popolnoma neoporečno. Za mene je to popoln izdelek – imam morda tri izdelke v trgovini, ki so mi najljubši in Nelipot je med njimi. Tudi zato, ker vem, kako sta začela, vem, da je tudi veliko enega srca in entuziazma vloženega, kar se tudi čuti skozi vajine kremice.
2. Lokalno, slovensko, ročno izdelano…si aktivna promotorka zdravega in slovenskega ter poudarjaš prednosti vsake znamke, kar zelo cenim. Me pa zanima, kako se ti zdi, da se ti dve področji – slovensko kot obrt in pa naravno spreminjata v teh letih, odkar imaš Zlato ptičko? Že jaz opažam, da Zlata ptička zelo raste in se njena ponudba širi, torej gre trend verjetno v to smer?
Trend gre zagotovo v to smer, osveščenost je bila že na mojih začetkih v vzponu (z vidika lokalno, slovensko, ročno izdelano), ampak sedaj se mi zdi, da smo dosegli nek vrh. Ljudje se usmerjajo k zdravemu in ekološkemu, predvsem zaradi pritiska medijev ter raznih zdravilcev, h katerim se zatekajo, ker se srečujejo z zamaščenimi jetri, kandido in podobnimi težavami. Nekaj preberejo in tisto bi. Mi nikoli nismo spodbujali tega načina oglaševanja, torej, da je nekaj zdravilno za določeno težavo, sploh, ko gre za kakšne hujše diagnoze.
Ljudje so vedno bolj pozorni na certifikate, ker to daje zagotovilo kakovosti, sploh pri hrani. Vedno bolj so ozaveščeni z vidika zdravega načina življenja, vendar sta dve skrajnosti – ali to zavračajo v celoti (neurejena, nepolnovredna prehrana) ali pa se temu popolnoma podvržejo (popolna nesproščenost pri prehranjevanju, kar povzroča dodaten stres).
Ročno delo se ceni predvsem pri darilih, ljudje vedno bolj gledajo, da podarijo uporabno darilo, ki dobro izgleda. Takšnih izdelkov je v naši trgovini kar nekaj in smo se na to tudi oprli.
3. Si mamica dveh malih nadebudnežev, začela si še s spletno trgovino in skrbiš za dejansko trgovino v Kamniku. Kako ti uspe združevati družinsko in poslovno življenje, biti na tekočem z vsemi novostmi, voditi posel, kar veliko, kajne?
Ja, je kar veliko veliko in zato sem se pred kratkim znašla v fazi izgorelosti. Imam dva fanta, eden bo star dve leti, drugi štiri, že od začetka nismo imeli ene neprespane noči, se pravi spanca je zadosti. Tudi podnevi dosti odspita in takrat naredim največ, kar lahko. Vendar pa to pomeni, da sem 14 ur na dan 100% angažirana pri vsem oziroma 20 ur, če je treba. Kot mama in kot šefica. Tu me najbolj morda lovi moj perfekcionizem, saj res želim, da je vse popolno – z vidika vizualne podobe, kot trendov, ki jim sledimo, pri marketingu, novostih in na nivoju fizične trgovine.
Morda imam nekaj težav pri iskanju kadrov. Na nivoju fizične trgovine sicer ne, tu imam odlično ekipo, na katero se lahko zanesem, mi pomagajo. Največ dela sem predala v času, ko sem bila z Nejcem (prvi sin, op. a.) na porodniški, saj mi ni preostalo drugega, kot to. Tako sta trgovino prevzela Neja, dragocena prijateljica in Peter, ki je bil takrat še popolnoma brez izkušenj za blagajno. Obema popolnoma zaupam in to mi veliko pomeni.
Spletna trgovina in družbena omrežja pa so tista, ki mi “kradejo dušico“, vendar se počasi navajam tudi na to. Spremenila sem odnos in si enostavno rečem – juhu, sedaj pa naredimo nekaj objav in 6 Instagram zgodb in je.
4. No, za na koncu pa še o imenu Zlata ptička. Izhaja iz pesmice ali iz kje drugje?
Oton Zupančič mi je namignil, potem pa sem povezala sama. Zlata ptička po Zupančičevi pesmici združuje pozitivno, domače, srčno in to smo tu združili, nato pa dodali še vse, kar potrebujemo za zdrava rdeča lička (nasmeh, op.a.). Vedno želimo ljudi privabiti z lepo izkušnjo, da kaj poizkusijo, jim damo kak nasvet, da malo poklepetamo, torej to, kar ti da majhnost. In danes je umetnost ostati majhen, sploh, ko ti dobro gre. Zato to umetnost v zadnjem času še posebno urim (nasmeh, op.a.).
Na sliki: Polona Štolfa, lastnica trgovine Zlata ptička in sodelavka Neja
druge zanimivosti
Akcija 10 praznih = 1 poln ali zakaj je pomembno reciklirati?
V svetu, v katerem so naši viri omejeni, okoljska skrb pa vse večja, […]
Preberi večDeodorant v stiku Nelipot Bitnost zmagovalec Cosmopolitan Beauty Awards
Naš deodorant Bitnost, z vonjem vanilije in kokosa, je prejel nagrado Cosmopolitan Beauty Awards (CBA) za najboljši izdelek v kategoriji Higiena.
Preberi večKako negovati noge za njihov najboljši poletni izgled?
Tako kot za kožo na obrazu, v poletnih mesecih ne pozabite tudi na zaščito kože na nogah pred soncem.
Preberi večIntervju s Super Žensko Tino Štrubelj Nelipot
Super intervju s Tino Štrubelj, mamo podjetnico, super žensko in ustanoviteljico blagovne znamke Nelipot.
Preberi več