1. Kje sta se spoznali in kaj je ključ do tako dobrega prijateljstva/sodelovanja med vama?
Poznava se že iz srednješolskih let, druženje pa sva nadaljevali tudi v času študija. Nekaj časa sva bili celo cimri v študentskem stanovanju, takrat sva tudi prišli na idejo, da bi skupaj ustvarili lifestyle blog, ki bi nama omogočal izražanje svojih kreativnih idej.
Po izobrazbi in izkušnjah sva si zelo različni in tako se fino dopolnjujeva. Veronika je arhitektka, ki v primeru Lavivavere poskrbi za dizajn, jaz pa ekonomistka ki poskrbi za komunikacijo in marketing.
2. Kako ločujeta prijateljski in poslovni odnos?
Po navadi sva vedno živeli v istem kraju, kar nama je omogočalo lažje druženje. Sedaj pa, ko sva ena v Portorožu in druga v Ljubljani, težje usklajujeva prijateljska srečanja. Predvsem sva dnevno na liniji preko telefona, zooma ipd., a vedno poskrbiva, da se najprej pogovoriva o sproščenih, prijateljskih zadevah, nato pa preklopiva na »poslovni odnos«, za katerega večkrat ne ostane veliko časa hihi.
3. Kdaj in kako sta prišli na skupno idejo za prodajo pralnih blazinic?
Najina blogerska pot se je pred nekaj časa zaradi vseh obveznosti zaključila, vsaka se je posvetila svoji poslovni poti in družini, a obema je nekoliko manjkala Lavivavera. Začeli sva razmišljati, kako bi jo nazaj obudili. Obe skušava živeti čim bolj okolju prijazno in v to smer sva tudi razmišljali – kaj je tisto, kar nam manjka in s čimer bi lahko zmanjšali količino odpadkov in naredili nekaj dobrega tako zase, kot za okolje. Tako je sva prišli na idejo o blazinicah za večkratno uporabo. Seveda pa imava še veliko idej za nadaljnji razvoj znamke Lavivavera.
4. Zakaj ravno ime podjetja-Lavivavera?
Preprosto – VERA kot okrajšava za Veronika, VIVA kot Živa v italijanščini, spredaj pa sva dodali še LA, da vse skupaj bolje zveni. Če prevedeva pomen besed iz italijanščine v slovenščino pa pomenita vera – resnična, viva – živa = LAVIVAVERA. Od tu tudi slogan alive and real.
5. Kakšne imata načrte za Lavivavero v prihodnosti? Ali se obeta kakšen nov produkt?
Načrtov imava ogromno, le časa nama primanjkuje, dan bi moral imeti vsaj 48 ur. Razmišljava o razvoju novih produktov in morebitnih sodelovanjih z drugimi kreativnimi ljudmi. Bova kmalu razkrili več.
6. Če bi druga drugo morali v nekaj stavkih oceniti, kako bi se opisali?
Živa: Kar se tiče oblikovanja in estetike je Veronika odlična. Sama sem sodelovala že z marsikaterim oblikovalcem, a se tako, kot z Vero še nisem ujela z nikomer. Ima super ideje in všeč mi je njen način kreativnega razmišljanja. Ne-poslovno pa je super družba in krasna mamica mali Oliviji, ki je včasih prisotna tudi pri najinih klicih.
Veronika: Včasih se vprašam ali ima Živin dan kakšno uro več kot moj. Pri svojem delu je zelo organizirana in včasih kar ne vem od kje vleče vso energijo za projekte, ki jih dela še poleg Lavivavere. Skozi leta sva našli pravo ravnotežje v komunikaciji, kako si razdeliva delo in zaenkrat nama super uspeva usklajevanje Lavivavere in drugih projektov, tako življenjskih kot poslovnih.
7. Na katerih področjih se še pozna vajin okoljevarstveni duh?
Živa: Sama sem se pred leti odrekla hitri modi in namesto tega raje nakupujem manj in izbiram le kose trajnostno naravnanih, manjših znamk. Kadar se le da, izberem stekleno embalažo in v trgovino vzamem svojo vrečko. Zadnje čase večino hrane naročam od lokalnih kmetov, preko platforme Mali Plac, tako da v trgovino zaidem le redko. Kar se tiče kozmetike, make-upa ne uporabljam, za čiščenje obraza pa seveda uporabim Lavivavera blazinice za večkratno uporabo.
Veronika: Hitra moda, plastične vrečke na vsakem koraku, cenejša hrana iz tujine vse to je del trenutnega načina življenja večine ljudi. Menim pa, da lahko že z majhnimi koraki in malo organizacije vsak od nas pripomore k bolj trajnostnemu načinu življenja. Uporaba vrečk iz blaga, nakup v manjših trgovinah z izdelki lokalnih pridelovalcev, ločevanje odpadkov, vse to so majhni koraki k lepšemu in okolju prijaznejšemu življenju. Vsak posameznik pa se lahko potrudi po svojih najboljših močeh.
8. Na kaj sta še posebej ponosni v sodelovanju z Nelipotom?
Ko sva prišli na idejo, da bi stopili v stik s Tino, sva bili v precepu – ali bo znamki, kot je Nelipot, sploh interesantno sodelovanje z Lavivavero. V čast si štejeva, da je sodelovanje zaživelo in veseli sva, da so odzivi tako dobri. Radi sodelujeva s pozitivnimi ljudmi, ki imajo podobno vizijo kot midve in Nelipot ekipa kar žari od pozitivne energije!
druge zanimivosti
Akcija 10 praznih = 1 poln ali zakaj je pomembno reciklirati?
V svetu, v katerem so naši viri omejeni, okoljska skrb pa vse večja, […]
Preberi večDeodorant v stiku Nelipot Bitnost zmagovalec Cosmopolitan Beauty Awards
Naš deodorant Bitnost, z vonjem vanilije in kokosa, je prejel nagrado Cosmopolitan Beauty Awards (CBA) za najboljši izdelek v kategoriji Higiena.
Preberi večKako negovati noge za njihov najboljši poletni izgled?
Tako kot za kožo na obrazu, v poletnih mesecih ne pozabite tudi na zaščito kože na nogah pred soncem.
Preberi večIntervju s Super Žensko Tino Štrubelj Nelipot
Super intervju s Tino Štrubelj, mamo podjetnico, super žensko in ustanoviteljico blagovne znamke Nelipot.
Preberi več